Burcu7260 Kızlar erken doğum riskim var o sebebten dolayı süt sağma makinası almayı düşünüyorum sizce Manuel mi yoksa Elektrkli mi almak mantık lı ?
Sdyyld Burcu7260 kiwi sarjlı cıkmıs yeni onu aldım cok güzel cekimi falan cok iyi yabancı infuluencerlarda görüyodum sütyen içine takıp sütyenle sıkıstırıyosun o kendi kendine sagıyo sen o sırada ev işlerini yapıp cocuga bakabilirsin fiyatı da 836 civarıydı
Daisy0000 Burcu7260 Bende Lansinoh elektrikli var.Ön sütü gayet güzel çekiyor ama yağlı sütü çekemiyor