Seyma5050 Rapunzel-25 sen stres yapma düzelir yinede bi kontrole git istersen ben bu ay gitmeyi düşünüyorum kist felan mı var herşey normal mi baktırcam 😊
Rapunzel-25 Rapunzel-25 bı süre düşünmemeye karar verdim böyle sürpriz olsun beklemediğimiz anda gelsin istiyorum bakaalim
HaticeNur16 Seyma5050 hamdolsun iyiyim idare ediyorum farklı bi işe başladım çalışıyorum dünya telaşı işte
ldmzki Bende dün ve bugün test yaptım negatif maalesef pozitife döner mi acaba ya Yumurtlamam 19. gerçekleşti üzerinden 14 geçti. Erken gebelik testinde çıkmadı. Bat uygulamaya göre 22si ama çatlama 12sinde oldu Böyle olup pozitiflerin var mı?
Rapunzel-25 HaticeNur16 ya kafaya da takmamistim halbuki anlamadım belki doğum kürtaj oldum ya ondandır ya
HaticeNur16 Rapunzel-25 kaç ay olmuştu canım benim kürtajdan sonra 3. Ay düzene girmiş sonrasında hep aynı düzenle gitmiştim ta ki korunmayı bırakana dek ben korunmayı bırakınca gecikiyorum onu anladım iki kere bıraktım birinde hamile kaldım bu sefer olmadı 2 ay denedik bıraktım bakalım diğer ay düzelecek mi bende bilmiyorum
Seval0Seval Pamuk cnm şuan benimki böyle çizgiyi bir ben mi görüyorum kamerada fazla çıkmadı 