Kızlar geçende yazdım 28 haftalığım kaşıntılı mantara yakalandım . Dr krem felan verdi ama beni en rahatlatan şey yoğurt oldu . Yoğurt sürdüğümde kaşıntım tamamen duruyor . İnternette de okudum kullananlar varmış ve mantarı yenmiş . Aranızda mantara yakalanıp vajinasına yoğurt süren var mı?