Aalpayaa 29+1, 2. gebeligim. İlki normal oldu. Bugünde rahim ahzi kapalı vs dedi Dr. Zaten kasılmalar ve alt taraffa doğru ilerleyen bı dolgunluk da var. Bunun tam olarak ne demek olduğunu y da olmadığını anlatabilecek biri var mı ?
Busss123 Aalpayaa iyi bişey demek kısalma veya açılma yok anlamına geliyor zaten bu haftalarda kapalı olması gerekir erken doğum olmaması için
merii10 Aalpayaa herhangi bir açıklık yok yani doğumu başlatacak onu demek istemiş bnce herhangi bir sorun olmadığını belirtmek istemiş
Aalpayaa Busss123 "rahim açmak gibi bı ifade kullandı, mg verdi . Normal doğum olmasını engeller mi acısından endişelendim