Selamlar bugün ilk kontrolüme heyecanla gittim alttan muayene oldum doktorum kesenin düzensiz olduğunu söyledi ama ilerleyen günlerde bazılarının düzeliyormuşta. Çikolata kistiyle hamile kaldım.başına gelen varmı kesede düzensiz yada şekil bozukluğu gibi.