Albatros3501 Fadimeanne ben 22 haftalıkken 2 gün oynamadı oturup ağlicaktım. Doktora söyledim bebeğin gayet iyi efham yapıyosun demişti 😊 o haftalarda uyku düzeni oluşmaya başlıyo uzun süre uyuyabiliyo canm negatif düşünme ama tedbiri de elden bırakma 😊
Fadimeanne Albatros3501 bende öyleyim korkuyorum bazen ama hep pozitif olmaya çalışıyorum canım ben ilk bebeğimi düşük yaptım hala o psikoloji üzerimde küçük bişeyde korkuyorum 😍 burası iyi geliyor tecrübeli çok kişi var sağolun.