aminehumamoms Benim şükür bugün itibariyle bittii bebek arabasını bugün sipariş verdik isimli hastane çıkışı ve ilk adım ayakkabıları kargoda sonunda bitti alışverişimiz 🤭 Sizin ne durumdaa 21+5🌸
Birannis 22 +0 🥰 bebek arabası beşik puset vs zaten var bu 2. Hamileligim ve 2. Kızım olacak henüz yeni hiçbir şey almadım kızımdan kalanları Bi döküp bakmam lazım ona göre Bi liste yapacağım inşallah içimdeki ses kalk artık başla dediğinde
aminehumamoms Birannis ikinci çocuk şanslı oluyo herşeyi var ilk çocuk çok zorr sıfırdan herşeyi yapmak valla
Memolininannesi aminehumamoms 23+5 deyim ilk çocuğumun kıayfetleri duruyor onları giydircem bi eksiğim yok şükür 😅 tek puset almam lazım
aminehumamoms Memolininannesi en güzeli valla bende ikinciye saklarım kıyafetlerini 😁🤭 puset gereklimi sizce ben tercih etmedim
Memolininannesi aminehumamoms ben çok kullandım 1 yaşına kadar evde odadan odaya geçerken mutfakta tezgah üstüne koydum yemek yaparken arabada oto koltuk niyetine hastanede taşımak için fln hep lazım oldu
Kumru_6694 Bizimde bitti alışveriş bi tek isimli hastane çıkışı eksik ismine karsr verirsek oda sipariş vercem 😁 kasım25 görünüyor bakalım hepimize hayırlı doğumlar 🙏🏻
aminehumamoms Kumru_6694 isim konusunda bende çok kararsızdım ama sonunda ikna olup hemen sipariş verdim 🥰🥰amin inşallah hepimiz sağlıklı şekilde kucağımıza alırız 🌸
Memolininannesi Kumru_6694 benim oğlum 25 ksım doğumlu erken geldi 37+2 de bu seferkide abisiyle denk gidiyor erken doğarsa o tarihe denk geliyor yine 😅
miniskesi aminehumamoms ay beni korkutmayın ya nasıl bitti 😅😅 benim kızımın daha hiçbir şeyi yok nerdeyseee çok işimiz var 🥲
aminehumamoms miniskesi valla ben hamile kaldığımı öğrendiğimde yavaş yavaş başladım ondan öncesindede alıyodum düşündüğümüz için 🤭🤭 cinsiyeti öğrendik toplu alışveriş yaptım bugünde eksikleri aldım bitti şükür çok masraflı oluyo birden almak oyuzden yavaş yavaş başlamak lağzım