Bsra-27 hiç korkma ben çarpıntı yüzünden doğumdan çok korkuyordum evet ameliyatta nabzım yukseldi bir ara oda neden yukarı baktım ayna vardı orda beni kestiklerini görünce kortum panik yaptım bide bebeğin ayaklarını gördüm 😂nabzım 180 e çıktı ama gözümü kapatıp ayetel kursi okudum açtığımda hersey bitmişti inanki hep kendime işte bitti diyordum aklıma kızımı getirdim hayal BİLe kuruyordum zaman geçsin diye ve çarpıntım doğum yaptım bitti hemen çarpıntı şikayetim çarpıntının kaynağı şudur iki canlı oluyorsun kalp daha çok kan pompalar ondan dolayı çarpıntı oluyo