Herkese merhaba. İki hafta önce taşındım. İki haftadır kadın tuttum annem yardıma geldi derken çoğu kaba işi hallettik ama ince işler duruyor. Yerleri süpürüp silip halıları sermeyi düşünüyorum çünkü ev düzensiz duruyor ve böyle çok batıyor. Sorun şu ki çevremdeki cogu insan çalışıyor ve yanındayız diyenler de yok oldular. Ben tek başıma yapmayı planladım kimseden istememek için. 36. Haftaya giriş yaptım biraz korkuyorum da aynı zamanda. Videolar görmüştüm dogumu kolaylastırıyormus yer silmek vs ama bilemedim. Siz iş yapıyor musunuz? Ben yarın süpürüp silip halı sersem tehlikeli olur mu acaba? Lütfen fikir verin daha bebek çantam hazır değil hersey üst üste geldi :(