ssinemeylul merhaba benimde 33. Haftadan sonra 3 hafta geriden geldi cücelik ve down veya kemik hastalığı dendi amniyosentez i reddettim bebek büyük olduğu için ne olursa olsun doğuracağım o gündem sonra berbat geçti gebeliğim perinatoloji takıbı yapıldı hep bebeğime 39+5 de 45 cm dendi 50 cm doğdu ve bir hastalığı çıkmadı çok şükür sağlıkla geldi beslenmeme çok dikkat ettim her gün 1 litre süt içtim ton balığı yedim ceviz badem omega aldım hurma yedim