Ruyaaa iğne yapılırken acı hissetmedim öyle çok fazla ama ben genel anlamda çok korkuyordum çok titriyordum hakim olamıyordum sonra damar yolundan iğne yaptılar gözümü açtım herşey bitmişti korkum da muayene eden doktor korkuttu beni gelişim geriliği karnı gelişmemiş suyun bitmiş hemen Doğuma aldılar ve ikili tarama testim de riskliydi o yüzden çok kötü girdim Doğuma neyseki kızım şuanda çok sağlıklı gereksiz panik yapmışım