Duygulu34 Haftamdayım , minik kahverengi lekeler var akşamüstleri sadece. Bu durumu yaşayan var mı. Doktora gitmeli miyim
myangelson Duygulu34 tabiki de gitmelisin hamilelikte gelen her türlü lekelenme düşük tehdidi olabilir ilaç verilebilir. Bir kontrol edilmende fayda var
asilinannesi_ Duygulu34 merhaba 21 haftadayım benimde kahve rengi akıntı gibi az az geldi doktoruma gittim, rahmime baktı bir sorun yok dedi fakat her ihtimale karşı progestan verdi (fitil) mutlaka gitmelisin ihmal etme
Gizemd-01 Duygulu34 bende de 7. Hafta hafif kanama olmuştu hemen acilden giriş yapmıştım bide hafta sonuydu. Düşük tehdidi var dedi iğne vurdu progestan fitil verdi. Haftaya gene çağırdı beni.
Duygulu34 myangelson yarın sabahtan ilk iş gideceğim. Günde bi kere misket kadar oluyo 2 gündür. Yine de tedirgin
Duygulu34 asilinannesi_ yarın sabahtan ilk iş gideceğim. Günde bi kere misket kadar oluyo 2 gündür. Yine de tedirgin etti
myangelson Duygulu34 geçmiş olsun umarım önemli birşey yoktur belki tedbir amacli Progestan fitil falan verir
Duygulu34 myangelson selamlar doktora gittim her şey yolunda dedi , yorgunluk ya da stresten olabilir dedi. Hatta kilo bile almış çok mutlu oldum sizinle de paylaşmak istedim. 🌸
Duygulu34 Gizemd-01 öyle şeyler vermedi. Baktı iyice , kalp atışını dinledik sorun yok ilaç vermedi benim kanama da değil misket büyüklüğünde kahverengi akınto gibi düşünün. Şimdi kaç haftalıksınız
myangelson Duygulu34 iyi gözünüz aydın çok sevindim geçmiş olsun rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🌷
_06ogretmenanne Bende birkaç gün önce kanamadan dolayı hastanede yattım. Doktorum kahverengi lekelenmelerden korkma onlar olabilir, ama açık renkli kanama bir damla bile olsa mutlaka müdahale ister dedi🙏🏻
Duygulu34 myangelson çok teşekkür ederim. Sizin kaç aylık. Bütün hamişler sağ salim kucağına alsın inş😍🌸
myangelson Duygulu34 ben hamile değilim canım bebeğimi kaybettim öyle vakit geçirmek için takılıyorum burada 😊 amin 🤲🏻