Daha öncede yazmıştım size ben hani demiştim ya ilk üç kan sonucum 26-27-29 çıktı diye bunların üçü aynı hastanedeydi ve yaptığım testleri görseniz gayet belli bi şekilde pozitif çıkıyordu sonra üç gün sonuç böyle aynı seviyede çıkınca ben başka hastaneye gittim orda kan verip düzenli takip ettirdim. Yani siz şimdi böyle yazınca şaşırdım çünkü bir gün de bu kadar düşer mi bilemedim. He bi de kanamam da var demişsiniz acaba düşük mü oluyor anlayamadım. Zaten iki seçenek kalıyor geriye ya düşük ya da hastanenin laboratuvarında bi sıkıntı var