Allah yardımcınız olsun zor işler bizde 5 yıl denedik olmadı 2 aşılama denedim devlette rapor çıkarttırmak için sonrasında özele geçtim çünkü devlet hastaneleri hiç bir işe yaramıyor eşimden detaylı sperm testi bile istemediler bende bir sorun olmamasına rağmen bana polikistiksin dediler ama böyle bişey yoktu o kadar özel hastaneye gittim hiç birisi bende böyle bir sorun bulmadı . Maddi imkan varsa devlet zaman kaybı