semadrd Kızlar merhaba 25 gün oldu doğum yapalı, doğum kontrol hapı kullanmaya ne zaman başlamalıyım? 🙏🏻
lilamom semadrd normal doğum kontrol hapi kullanamazsınız emzirirken, ancak emzirirken kullanılan bir marka var biraz daha pahalı onu kullanabilirsiniz
bdenerigokce semadrd emzirmiyorsan eğer, doktoruna sorup drosetil öneririm ben🤷♀️ ama bilmiyorum tabi belki adetin bitmesi gerekebilir doktora sormak lazım