Arkadaşlar tek kese içerisinde ikiz bebek gorunuyor ancak birinin kalbi atıyor birinin ki henüz atmıyor acaba erken olduğu için olabilir mi kese duzensizligi var dediler düşük riski var dediler çok endişelendim ilk önce devlete gitmiştim ikiz olduğunu görmedi sadece kese düzensizliği var dedi sonra özele gittim özelde öğrendim ikiz olduğunu ancak birinin kalbi atıyor birinin ki atmıyor daha dollenmemis dedi bu nasıl oluyor aynı durumu yaşayan var mı bir bebeğim 5 hafta 5 günlük gözüküyor diğeri belli değil bile ?