Canım benim oglanda olmuştu böyle 2 aylıkken filan hiçbir pişik kremi geçirmedi en son doktordan travacort diye bir krem aldım kortizonlu bir krem aslında ama o gecirdi bir tek cok fazla ve sık kullanmayacaksın gün aşırı banyo yaptir bebisı ince bir tabaka halinde pütürlü yerlerine sür bir kac gün hemen etkisini gördüm ben gecincede kullanmana gerek kalmıyor zaten