Iki gündür yani dünden beri en son şeftali yedim sonra biraz kefir içtim sanırım oglem sonradan birden karin agrisi tarzi thvslete cikmaya basladim afedersiniz yiyorum gaz sancısı olur gibi hissediyorum sonra ishal gibi değil tam ama o şekilde tuvaletim geliyor bugünde aynı acaba kefir bagirsaklarimi mı çalıştırdı yoksa genişle ilgili bir dürümlü vardır dudnen beri sağa sola dönerken karnım midem ağrıyor sanki kramp tarzı gaz sancısız gibi garip bir şey açıkçası pek dikkate almadım bebeğinin harektlri de normal acaba büyüdüğü için mi böyle oluyor anlam veremedim oturup kalkarken bisey yiyip içtikten sonra karnım sıkışıyor gibi hissediyorum kambur duramıyorum masada oturuken bile dimdik durmam gerek yoksa miden karnıma değişik gaz varmış hissi oluyor normal mi sizce panik yapmıyorum ama sizce dikakate almalı mıyım salı günü kontrolüm var gecmezse belki acile giderim ama sormak istedim bebekten kaynaklimidir yoksa riskli bisey varmdiir suyuyla falan ilgili olabilir mi