Şuan tam olarak 6 haftalığız kızlar Ankara’da yaşıyorum 2. Gebeliğim 1. Hamileliğim evliliğimin 8. Ayında sonlanmıştı ne yazıkki.Şuan aşırı stresliyim bugün doktora gittik kese göründü büyümesi de çok normal bebeği kesede ne zaman gördünüz sizler yorumlarınıza fikirlerinize ve dualarınıza talibim 🙈