Purple5242 tabiki..🤍
Aylin Önder dirican dı doktorumuzun adı harika birisiydi müthiş ilgili ve bilgiliydi .. Cumartesi yatışım yapıldı pazar günü nöbetçi olduğu için hafta sonu yatış yaptırdı bebeğim de 2 tane kordon dolalıydı ve tedaviyle olan bir bebekti o yüzden erken yatırdı ilçeden geldiğim için git gel yapma dedi sağolsun ❤️
40+2 haftalık gebeydim pazar sabahı Sünni sancı verildi Akşam 6 ya kadar açılmam çok az oldu bebeğin kalp atışı düştüğü için ben sezeryan yapması için söyledim normal doğuma ısrar etti sürekli moral verdi ama ben çok pimpiriklik yapıp acil alın diye ağladım . Sezeryan a aldı saat 6 da . 6,30 çıktım herkez çok aşırı ilgiliydi sürekli benimle konuşarak geçirdiler ameliyatı . Odalar çok temiz tek kişilik ve çift kişilik olanlar var bebekle çok ilgililer hemşireler çok iyiydi 🤍 şimdi ikinci gebeliğim çok uzak bir şehirdeyim ama bu ay tekrar o hastaneye gidip doğum yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse ❤️