BusseBal canım valla onu da aynı şekilde çevremdeki yeni doğum yapan arkadaşlarıma sordum hep 3 tane hastane çıkışı,4 tane patikli tulum,3 tane 3lü takım,7 tane çıtçıtlı badi,2 tane patikli tek alt,2 tane patiksiz tek alt,5 çift çorap şeklinde aldım bunlar sadece 0-3 ay olanlar 3-6 ay fazla almadım bir kaç zıbın bir kaç tulum aldım kalanını bebeğimin gelişimine göre alıcam