Meli yok anam herkes baska bisey diyo. Fiyat normalse eyv. Dicem ama hastane oyle aman aman bi hastane degil yaptiklari bisey yok. 900 tllik faturda detaylar yaziyo yapilanlar cart curt 1250 tllik faturada hastane hizmet bedeli yaziyo baska bi aciklama yok.kaşe basmislar sgk fark ücreti diye. Gidip sordugunda kimsede bisey demiyo fatura etmeleri lazim diyolar. Bende belki burdan bi bilen calisan basina gelen varsa diye yazim dedim.