MasalAlparslanMom Deletedmom_78 ben ilk bildirim yaptığımda Ekim ayında gel tetenoz yapalım varsa o ara yapacağın tahlilleri de yaptırırsın dedi. 12. Hafta kontrolü rutin biseymi 🤔 benimkimi bosladi beni acaba
Deletedmom_78 MasalAlparslanMom bilmem benim ebem bildiriğimde söyledi ki 12. Haftada gel biz unutabiliriz sen unutma sabahta aradılar çağırdılar
gamzecgr MasalAlparslanMom benimki de 16.hafta çağırmıştı kan tahlili için demir eksikliği var mı diye haftaya 19 bitiyor o zaman da tetenoza çağırdı arkadaşım da 18 haftalık daha yeni çağırmışlar her yerde farklı işliyor heralde