Busebusee Test verdım 1 ayı geçti ve tekrar numune verınız yazıyor sma olma ıhtımalı nedır hamılelık oncesı kontorl ıcın verdım yasayan oldumu
AsELinAnneSi__ Busebusee Bende vermiştim ama 7 8 ay geçmesine rağmen e nabizda görünmedi doktorda bir şey söylememisti doktorum değişti üzerine tayin olmuş şuan hamileyim sonucunuzu nerde gördünüz acaba?
poyrazin_annesi28 Busebusee Yaşamadım ama yarın sağlık ocağına gidip bı sorun bence. Bizimkinde direkt olarak saptanmadı yaziyordu
Busebusee AsELinAnneSi__ e nabıza gırdım oylesine tahlıllerımde cıktı sma tasıyıcı taraması yazıyor tekrar verın yazıyor