Merhaba anneler 40+1 bugün kontrole gittim doktoruma baktı sonra dogumhaneye yönlendirdi gittim. Altan baktılar bebeğin kafası iyice asagi indi dediler. Eve geldim sanirim Altan baktıkları için tetiklediler nişanim geldi iki defa küçük tuvaletimi yapmaya gittim ikisinde de kan geldi. Birde şunu sorucam baya baya küçük tuvaletim geliyo ama asla yapamıyorum. Yapmaya çalışınca karnım ağrıyor bunu yaşayan var mı