3.5 aylık bebegim hergun ayni saatte ağlamaya basliyor ve ne yaparsam yapim ağlıyor kolik bir bebek degil herhangibir rahatsızlığı yok . Keyfi gayet yerinde iken saati gelince ağlamaya basliyor . Saat 19.00/21.00 aralığında bu durumu yaşayan basindan gecen var mi nedir çözümü veya problem