Merhaba arkadaşlar , dogumuma 3ay var eşime ve eve destek olmak istiyorum evden neler yapabilirim ya da nerelere başvuru yapabilirim bilgisi olan var mı ? Lif ördüm satıyorum ama çok gitmiyor :( başka ne yapabilirim ya da sizler neler yapıyorsunuz kendi paramı kazanmak istiyorum evlenmeden önce çalışıyordum sonra dükkanımız kapandı yaklaşık 3yildir evdeyim .Neler yapabilirim ? Eşim evine bakar ,eder ,harcliksiz bırakmıyor ama işte hiç mesela neyi var neyi yok bilmem :( esnafti hep sorsamda demezdi ben de hiç sormadım sonrasında , yeni işe girdi maaşlı dedim ki maaş gününü bilsem yeter bana ver asla demem dedim ,sadece bilmiş olruum dedi napcalsin aşkım dedi :( parasız mı birakcam dedi hayır ya ben olsam derdim dedi sormam ki dedi sormazsin çünkü ben sormadan her şeyi derim dedim ;) huuuyum bu hiç bir şey saklamam ,ama o gerekmedikçe demez hep böyleydi .Oyuzden diyorum ki kendi paramı kazansam çok iyi olur yardımcı olur musunuz ? Kimler neler yapıyor 🥰