Valla korkutmak istemem ama sezaryen cok zor. Ben oldum zaten kesi yeri müthiş ağrıyor. Ameliyatta sıkıntı yaşadım oksitosin verdiler normal doğum ağrısı da cektim. Oğlum Yoğunbakıma girdiği için kimseyi gözüm görmedi ayaga kalktım hemen. Yürüdüm bilmem ne. Ama hala hala ağrılarım var. Bi daha olsa normali düşünürüm gerci bebek iriydi yine olmazdı ama sezaryen kesinlikle kolay değil