Merhabalar. Öncelikle bilenler bilir 3.5 sene önce sezaryen ile doğum yapmıştım. Kombine epidural spinal ile. Travma idi. Ssvd istiyordum ve çok çaba gösterdim bunun için. Herşeyi yaptım denedim fakat olmayınca olmuyormuş. Bugün sabah kontrolde suyumun kritik seviyeye geldiğini öğrendik. Azalıyordu evet ama kritik seviyeye gelmesi bu haftayı buldu. Nst yi de beğenmedi doktorum. Bebek strese girmiş görünüyor kaka yapmış da olabilir başka sıkıntı da dedi ve inat etmeyelim dedi. Ssvd için elimden geleni yaptm 2 hafta önce çatı muayenesinden sonra nişanın geldi sancım var falat hala açılma 1 cmdi. Bugün 2. Sezaryenimi oldum, doktor acil sezaryen dedi eve gidip duş aldım oğlumla vedalaştım geldim. 4 gibi 2. Oğluma kavuştum. Spinal anestezi ile oldum tüm ameliyatı da ışıkların aynasından izledim🥰😂 ameliyat sonrası ağrı kesici takıldı, karna bastırma olayı olmasa sezaryenin bir zorluğu yok bence. Neyse biraz uzun oldu fakat bebeğime sağlıkla kavuştım çok şükür. Darısı tüm bekleyenlere 🥰🥰😂🧿