Merhabalar, 7 haftalık gebeyim ve göğüslerim de karnım da inanılmaz şişlik ve sertlik hissediyorum. Yeme düzenimi değiştirmedim aslında ama biraz hareketlerim kısıtlandı tabi. Bu şişkinlik normal mi hep böyle mi devam edecek bilmiyorum. Tartı da 1-2 kilo farkım görünüyor ama kendimi daha fazla inanılmaz şiş hissediyorum. Gebelikten önce sürekli ödem attırıcı çaylar, sular içerdim şimdi malesef tüketmiyorum da. Bi öneriniz var mı? Şimdiden herkese çok teşekkür ederim 🙏🏾