Roza16 Kızlar yenidoğan için yastık , yorgan almadık henüz alıp memnun kaldığınız ürünler varsa paylaşır mısnjz
bastet Roza16 yenidoğan için yastık yorgan kesinlikle önerilmiyor en az 2 yaşa kadar. Alez çarşaf ve kundak yeterli☺️
KuzeyinAnnesi10 Roza16 alma boşuna direk tek kişilik yorgan yastık takımı alirisn bambu 2 yaşına kadar önerilmiyir kullanılmıyor kışın uyurken tulum giydirin astranot uyku tulumları var puffy battaniye ördüm bide kundak şeklinde içine yatırmak için canım 😘
Agg0207 Roza16 hiç alma boşuna paranı verip zaten iki sene kullanılmıyor canım onun yerine uyku tulumu alırsın yarı kundak şekilde olanlar bile var çok rahat oluyor
Kumru_6694 KuzeyinAnnesi10 puffy battaniye bende ördüm de siz nasıl kullanacaksınız kundak gibi mi yoksa üzerine örtmek için mi
Roza16 KuzeyinAnnesi10 evet benimde var puffy battaniyem ama üşüme ihitimalini düşündüm , teşekkür ederim cevabınız için 🌷
KuzeyinAnnesi10 Kumru_6694 direk kundak şeklinde ördüm ben içine koyup kapatılıyor düğmeli canım normal puffy de 2 tane ördüm ama kundak daha kolay
Mhrbn1ylm @KuzeyinAnnesi10 fotoğraf falan var mı kundak şeklinde olanın ben de örmek istiyorum ama örnek bulamadım 😊
KuzeyinAnnesi10 Mhrbn1ylm bu krem olan görumcemin hediyesi bende puffy ipten aynısının yeşilini yaptım canım modelini internetten buldum senin için
DidemB Roza16 ben ilk çocukta heveslenip karacadan almıştım 🙈 ama boşa almışım bebek kundakla yatıyor zaten ya da benim bebeler gibi yüz üstü yatıyorsa uyku tulumlarıyla. 6 sene önce aldığım bebek yorganını ilk defa geçen kış 2.çocuğum için kullandım ki o da 3 yaşındaydı 😂
EdaDeyis Roza16 ben iki yaşına kadar yastik kullanmadim 5-6 aya kadar reflü yatagini kullandim gayet kullanisli sonrasinda zaten yastiga gerek yok gelişimi açısından şimdikine de kullanmayacagim.
Baharoloji Roza16 english home comfy yorganı ve tamamen pamuk sıcak tutuyor ama çok hafif ben bebek yorganı onu almıştım sonra memnun kalınca büyüyünce tek kişiliğini de aldım çok yıkadım hiç bir şey olmadı çok memnunum