mrvpd hayır iğne için geç değil ama hamileliğin ilk haftalarında böyle kanamalar olabileceği için progestan verip iğneyi kesebiliyorlar progestan bittikten sonra iğneye devam et diye biliyorlar doktorunuz da bu iki durumu da konuşmanız lazım önemli durum ilk gebeliğimde pıhtılaşmadan dolayı coraspin kullandım 2 gebelikte coraspirin yetmedi Ben de oksapar iğne kullanıyorum