Böyle bir şeyin varlığına inanmıyordum ben sanki ama son zamanlarda depresyonda gibi hissediyorum. Sürekli en kötüsünü düşünüyorum. Araştırıp okumak bile bir şeyleri korkutuyor beni artık. 26 haftaya geldik. Ama acaba bir şey olacak mı düşüncesinden kafayı yiyeceğim bazen☹️ zar zor bir şeyler yapıyorum evde sadece oturuyorum şaka gibi🥲 yaşayanınız var mıdır destek olalım birbirimize🥹