Bebekgeliyor Bayanlar etrafımda ne zaman bebeğe bişey alıcak olsam daha erken heves etme bişey olur diyorlar doğru mu acaba 15 haftalik bu arada💜
zge_frdi Bebekgeliyor sen bosver başkalarını cinsiyeti belli oldu mu al. Ben 18 de öğrendim başladım alisverise yavas yavas aldim şu an 31deyim ağırlaştm iyi ki almışım diyorum
deletedmom734 Bebekgeliyor canım cinsiyeti belli.olunca yavaştan başla sona bırakma derim ben 30 en geç 32.haftada herşeyin bitmiş olsun ağırlaşıyorsun sonra doğum heyecanı falan sarıyor insanı paniklemeden içine sine sine yavaş yavaş almak daha iyi hem maddi açıdan da birden sıkıştırmaz seni
Bskrt Bebekgeliyor benm 25. Haftada herşeyi hazırdı, 29da da ütüledm yıkadm İyi ki yapmışım şuan 31 haftalığım yarım saat iş yapsam sırt ağrısından ağlıyorm🤦♀️🤦♀️ Bence çok ağırlaşmadan yapmak gerek, yürüyüp bşyler almak çok zorluyor beni
yavrularim2019 Bebekgeliyor cinsiyeti tam belliyse al canım takma kimseyi kafana ben ikiz hamileyim 30 haftaligim şimdi surdan suraaya yureyemiyorum her ay hastane kontrollerinde yaptım alışverişlerini 28 haftalıkken bitti işlerim çantamda hazır
Gyed Aynı durum bendede var ne zman birseye heves etsem erken daha alma az daha bekle kızım olacak öğrendim az kaldı kavga edecem içimde biriktiriuorum
Deletedmom58 Ben 17deyim. Yavaş yavaş alıyorum. Bişey olacak diye çocuğumla geçirdiğim bu anların tadınıdamı çıkarmayayım. Bebeği geçtim biz yetişkinlere yarın ne olacağı belli değil plan yapmaktan vazgeçiyormuyuz?
yagmurtpl Bebekgeliyor canım bence kimseyi dinleme, bazı insanlar iyi niyetle söylüyorlar belki ama heyecanımızı anlamıyorlar hevesimizi kursağımızda bırakıyorlar. Ben sadece beni anlayan arkadaşlarımla paylaşıyorum şahsen, negatif insanlardan elimden geldiğince uzak duruyorum konu ne olursa olsun!
Efuchama Bebekgeliyor nee kadar berbat bi yaklaşım bi şey olur demek resmen temenni gibi ! Yani bi şey olsun da zil takıp oynayalım gibi ..... heves ediyorsun tabi ki de al alacağını sadece cinsiyet kesinleşene kadar unisex şeyler almak sonra eksikleri tek tek tamamlamak çok normal hangimiz süper zenginiz ki son anda alalım herşeyi gıcık ediyo bu insanlar beni SANA NE SANA NE diye bağırmak istiyorum
Deletedmom2224 Bebekgeliyor kimseye söylemeyin sizde 😊 ben 8 haftalıkken arabasını beşiğini almıştım 25 olduk herşeyimiz hazır şuan içinizden geldiği gibi yapın hevesleniyoruz sonuçta 💙
Deletedmom328 Bebekgeliyor canım boşver sen onları büyüklere bakarsak ben şuan 28 haftalığım hala erken diyorlar bana 😂😂bende 14. Haftada almaya başlamıştım
1850 Bebekgeliyor 20. Haftada basladım bende suan 31 hala devam edıyor. Bır ara kanamam oldu hıc ayaga kalkamadım hamılelkte ne olacagı bellı olmaz oyuzden eksiklere erkenden baslamak lazım bence. Nolur nolmaz elının altında olsun hersey