Yenibirannee Togcee yanlış sectim ya 😊 pierre cardin twist kullanıyorum ben çok sağlam araba. Bide ben cok dikkat eden birisi değilim çat küt kullanırım yani memnunum yaklaşık 1.5 senedir kullaniyorum simdi 2. Bebegime de kullancam
Togcee Kraft Palma aldım ya jojo bi tık daha küçük geldi gözüme bide jojo hakkında bazı yorumlar da vardı kafamı inanılmaz karıştırdı o da o yüzden Kraft aldım