Yenibirannee Yahyasaliha 2. Gebeligim daha az aldim. Ilk gebeligimde 13 kilo alarak doguma girdim. Suan son aydayim ve 7 kilo aldim herhalde 10 kilo alarak girerim diye düşünüyorum. Ama bence hangi kiloda hamile kaldiginizda önemli
Livanur22 Yahyasaliha ilk gebeliğimde 46 yla kaldım 67 de doğurdum 21 kilo 😓şuan ikinciye hamileyim 11 haftalığız kilom aynı şuan 52 yim bakalım bunda kaç alıcam bende merak ediyorum
benaslindayohum Yahyasaliha valla canım ilkinde 72 ile hamile kalıp 80le doğuma girdim 33+4 te , 2.de 76 ile hamile kaldım 75 im sıcaktan ve kızımın peşinde koşturmaktan almadığımı düşünüyorum 30 haftalık olucam
Yahyasaliha Yenibirannee doğrudur belki de her Çocuk bir olmadığı gibi her hamilelikte biri olmuyor ben mesela 2 hamileliğimde de aynı kilo ile kaldım bu ikinci hamileyim daha fazla aldım
kayra21 Yahyasaliha İlk gebelikte 29 kilo aldım 38+2 de sezaryen Gebeliğim 4 kilo aldım 29+4 38. Haftada yine sezaryen olacağım
Bhan93 İlk gebeliğimde 40 kg aldım. İkincide 20. Haftadayım henüz hiç almadım. İlkinde 20. Haftada 13 kg almıştım. 😂