Sulettopal Kizlar dogumu memlekette yapicam fakat en gec kacinci haftaya kadar aliyolr ucaga ve doktor izin kagidi sartmi bilmiyrm yardmci olursanz sevinirmm
Sersev Sulettopal 32 yda 34 olması lazim ama 28 den sonra raporla gitmeni öneririm çünkü belli olmuyor hava alanlarında öylece kalma
Sedanurumut Sulettopal bende doğum için memlekete geldim THY 34. Haftaya kadardı sanırım uçuş izni için rapor almalısın. Hamile olduğumu bike son anda fark ettiler göbeğim çok yok diye ben zaten raporumu almistim
Sadaa Sulettopal bende memlekette yapıcam doğumu devlete gidiyorum doktor bana gitmeden bir iki gün önce gel rapor verelim dedi öyle yapcam