Zulalg Yaptıran var mı kanım çok düşük diye doktorum damardan demir takviyesi istedi. Devlet hastanesi yapıyor mu? Yatış mı veriliyor yoksa direkt ilacı damardan alıp çıkabiliyor muyuz bilgisi olan? Birde ne kadar sürüyor,?
Aynur_13 Zulalg ben 2 ay ilaç kullandım sınırdaydı ilaca ragmen daha da düştü takviye yaptık özelde sigortam olmadıgı için 3700 küsüre aldık biz küçücük serum gibi hastanenin acilinde 15 dkkada yapıyolar ve çıkıyosunuz hastaneden yatış fln yok yani aynı serum gibi
Bramasole Zulalg ben de alıyorum demiri damardan her ay. Ya her özel farklı biz ilk medicalpark a gittik tutturdular 2 saatlik yatış açmamız lazım 2000 küsür tl ödeme olacak falan. Saçmalık soyguncu olmuşlar. 15 dk lık serum için neyin yatışı yani. Sonra medstar a gittik orada tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 200 tl gibi bir fiyata acilde hemen yapıyorlar. Devleti denemedim ama devlet de yapıyordur diye düşünüyorum.
Sezen01 Zulalg değeriniz kaçtı acaba benim 50 idi 35 e düşmüş 🥲🥲🥲 bende etkili bir şey istiyorum doktora soracağım bunu ya da bir kez demir için damardan ozon yaptırmakta faydalı diye okumuştum bakalım soracağım bende
Zulalg babyface_ söyleyince direkt yapıyorlar mı, hastaneden çıkıyoruz ilacı damardan alıp o halde dimi kalma falan yok
babyface_ Zulalg yok hayir kalma yok hemen yapıyorlar sonra bitince hemen cikarsiniz çok geçmiş olsun
Zulalg babyface_ cevabınız için teşekkür ederim. Özel yatış yapılır sabaha kadar serum verilir dediğinde korktum o kadar mı diye yani
Zulalg Bramasole devlet hastanesi acili bana komaya girmeden veremeyiz dedi. Geri yolladı. Komaya girdikten sonra ne önemi var? İnsanlıkta kalmadı hayatlarımız çok ucuz hastanelerde
Zulalg Sezen01 9 değerim🥺. Ama acil yapmadı sağolsun. Reçete ettirip yaptırmayı deneyeceğim doktora ozonu ilk defa duydum
Sezen01 Zulalg yaaa bana göre çok çok az senin ben bissürü takviye alıyorum ama omega3 d vit magnezyum decavit demir ilacı bunlar kullandığım takviyeler allahtan magnezyum sürekli kullanıyorum hiç bacak ağrım ödem vs olmadı ben doktora sorayım yazarım size