Sevdauzuns Kızımın ismini artık belirlemek istiyoruz 8 aylık olduk. Eşim Elif istiyor ben Ece . Orta yolu bulup 2 isim de koyabiliriz. Oğlumun adı da Mert Ali
Mustafayigitvebeytugannesi Sevdauzuns Ece çok nazik gibi geldi. Elifler çok yaramaz hırçın oluyor 2 tane elif tanıyorum ikisi de öyle ama bilemem size kalmış ben oyumu eceden yana kullandım 😊