hunilimom Mrvedmrrr ben iki normal doğum yaptım ilkinde yüksekti ilaçla kontrol altına almıştık 2. De çok yukselmedi 14 oluyordu hastanede
Mrvedmrrr hunilimom doğum yaptığınız gün de yükseldi mi çünkü bugün benim de 14 cıktı ama benim hastane de yükseliyor sadece psikolojik ,doktor tansinyonun yüksek olursa normal doğum yaptırıp seni ıkındırtamam dedi ondan soruyorum
hunilimom Mrvedmrrr doğumdan sonra yükseldi 15 oldu ama doktor normal dedi vucud ödem aticak biraz şişip tansiyonun çıkar 15 i tekrar geçerse gel demişti ama geçmedi düştü ertesi günü 2. De benim de hastane de hep yüksek çıkiyordu evde takip ediyordum hep normaldi
Mrvedmrrr hunilimom valla bilmiyorum benim doktorum 14-8 cıktı tansiyonum doğuma geldiğinde yükselirse seni ıkındırtamam ben dedi sexeryana alırım direk demeye getirdi
hunilimom Mrvedmrrr evet normal doğum riskli oluyor ama tek bir kez yükselme engel mi bilmiyorum ben bir ay takip edildim kan idrar tahlili yapıldı onlar temiz çıktı ama tansiyonum dusmuyordu ilaç başladı doktor biraz da diyet yaptım düştü
Mrvedmrrr hunilimom benim sadece hastaneye gidince yükseliyor heyecandan muhtemelen kontrole giderken heyecanlanıyorsam doğum yapacağım günü düşünemiyorum üzülüyorum sırf heyecandan ötürü sezeryan olmaktan
hunilimom Mrvedmrrr benim de işte 2. De öyleydi evde tansiyonum düşük hastanede 14-15 felsn oluyor dedim hastanede oluyor öyle bişe yok normalde baktılar hep aynı tamam dediler hastane şeyi fobisi
Mervebektass Valla canım iki normal doğum yaptım kızım 34 haftalık tansiyonum hep 16,20 arasıydı oğlumda hep 15,17 arasında oda 32 de geldi şükür biri 4 biri 2 buçuk yaşında şuan üçüncüye hamileyim bundada var ama doktorum asla normal olmaz demiyor 🙂
Mrvedmrrr hunilimom evet ama sana yine de normal dpgum yaptırmışlar doktorum bana resmen bu şekilde yüksek olursa sezeryan direk dedi canım sıkıldı ya
hunilimom Mrvedmrrr bana da dediler sezeryan olursun diye ama işte düşmüştü benim ki ben 2 gece acile gittim serum yedim heryerim şişti 43 numara terlik bile olmuyordu bı anda öyle sistim
Mervebektass Mrvedmrrr hiç hissetmedim bile çünkü ben her iki doğumda da gittiğimde beş cm açıklıkla gittim suni alıp hiç bir şey hissetmeden 1 saatte doğurdum yani tansiyon etkilese benide uyarirdi doktorlarım ikiside farklıydı mesela sorun görmediler ama
Mrvedmrrr hunilimom benim normal de tansiyonum yok işte kendi kendime heyecandan oradayken oluyor hastalık yokken bu şekilde sezeryan olmak üzüyor
hunilimom Mrvedmrrr doktorunu değiştirme şansım yoku yada evde kendin ölç.bir hafta kağıdı göster tahlil yapsın temizse niye boşuna olasın
Mrvedmrrr hunilimom yok zaten yaptık öyle bir haftalık tansiyonumu evde ölçtüm verdim kağıdı 10-11 arası çıktı hep doktor da baktı ama ben seni evde dogurtamıcağma göre hastanede tansiyonun çıktığına göre ıkındırtmam dedi
hunilimom Mrvedmrrr ama sonuçta evde ki de önemli evde çıkmıyorsa hastanede psikolojik olarak çıkar başka bı doktor görüşü de alın
Mervebektass Çok değişik bir doktor ben şahsen doktor değişikliğine giderdim direk yani net . İlk defa böylesini görüyorum evde olctugunde normalse demekki düzene girebiliyor demektir .