Busra-G hilalberke bende 3 gün önce muayene oldum bende de pembemsi sonrasındada kahverengi oldu 1 gün sürdü ama yoğun ve kırmızı kan şeklinde devam ederse doktorum haber ver demişti
Seval2468 hilalberke ilk oğlumda 10 gün sonra 2. Oğlumda 5 saat sonra doğurdum artık beklemede olun heran olabilir yani
hilalberke Seval2468 şu an kahverengi jelimsi akıntım oluyor bu rahim tıkacı nişan dedikleri şey mi? Ama pembemsi yazıyor benim ki bayağı sümük gibi kahverengi doktoruma yazdım henüz dönüş olmadı
hilalberke Seval2468 internette pembemsi diye okudum. Diğer durumlarda doktora yazın demişler yazdım ama daha dönüş alamadım. Peki bu nişandan sonra ne kadar sürüyor doğumun başlaması acaba? Zaten dün 3 cm açılmam vardı ama
Seval2468 hilalberke ilk oğlumda nisanim gelmişti 3 cm acilmam vardı ama bebek kanalda değildi 10 gün sonra suyum geldi. Bu oğlumda ne nisan geldi ne suyum nede sancim vardı doktorum bir baktı muayenede 3 cm açılma bebek kanalda 5 saat sonrada doğurdum
hilalberke 1234G allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bir nefeste diyeyim o zaman. Benim karnım ve belim ağrıyor