Karenim13 Canlar 35 haftadayim dünden beri aşırı halsizlik yorgun gibi elim.kolum kalkmiyor benimle bir olup bole olanlar varmi ne evi toparlayabiliyorum ne yemek zaten 15 20 gündür uyku yok sadece günde 2 3 saatlik.acaba ondanmi.kan ilaçları devir 3 içiyorum
tazegebe58 Karenim13 bende 36+2 yim 10 gündür aşırı halsizim yorgunum kan verdim demirim kanım falan çok düşmüş o yüzden dedi isterseniz sizde ölçtürün bende ilaçlarımı kullanıyordum ona güvenmeyin
Esores Karenim13 bende bu hafta aynı böle konu açmıştım bende 35 haftamdayım uyuyamıyorum o yüzden cok halsizim kıpırdayacak halim yok ne temizlik yapıyorum ne yemek evi bok götürüyor
ysmin-tr95 Karenim13 aynı durum bende de var 35. Haftadayım 2 gündür acayip halsizim yat yat sıkılıyorum ama kalkıp bir işte yapamıyorum kemiklerime kadar ağrıyor o derece hareket edemiyorum ev berbat halde bende merak ediyordum neden birden böyle oldu diye
Karenim13 tazegebe58 yaa aslında kan ilaci içiyoruz nasıl düşebilir ki Allah allah.acaba iyice agirlastik havalar böyle.ve uykusuzuz..acaba olabikirmi bundan gerci ben devir 3 kan ilaci içiyorum yani sıra decavit verdi halsiz yorgunken ic diye icsemmj
Karenim13 Esores uyumadığımız için ve sıcaklardan iyice erimiş durumdayız sanırım ondan allahim zaman geçsin artık.hayir uymak istuyirum oda olmuyor
tazegebe58 Karenim13 devit 3 decavit gynoferon bunları da ben kullanıyorum hemde düzenli şekilde kullanıyorum ama sonuç ortada 🥺 Birde yememe çok düşkün biri değilim kan üzümüdür kuru yemişlerdir fayda sağlar kesin ama bende yiyecek güç yok bunları
Karenim13 ysmin-tr95 ya uykusuzluktan ya sıcaklardan iyice fenalaşir durumda olduk bu haftalarda nirmal galiba..bende bugün bole oldu dün normaldi…vitamin var evde birde onu içmek istemiyirum bebek büyük zaten
Sumydmn Karenim13 çok normal sebep aramayın. Ben hamileliğimi baştan sona halsiz geçirdim ve vitaminlerim de gayet iyi gitti hep. Sıcaklar daha çok etkiliyor konuşacak hal bırakmıyor artık son haftalar bir de.. ilk haftalardaki gibi halsizlik normal
Mrvekrtl Bende aynı durumdayım ilaçları kullandığım halde demirim kanim hiç yükselmemis bugün kan serumu takildm geçen haftalarda vitamin için serum takilmistim yattığım yerden kalkamıyordm ama serumlar iyi geliyo tavsiye ederim
Ebus2045 Karenim13 daha dün okudum hamileliğin ilk ve son ayları halsizlik uykuya eğilim normalmiş bende 8. Aydayim aynıyım keşke evi temizleyip yemek yapcak biri olsaydı 😭
Kayaderler Karenim13 bende aynı durumdayım elim kolum kalkmıyor gece uyuyamıyorum gündüzde öyle 2 yaşında oğlum var çünkü doğumdan sonra nolucak bilmiyorum hiç