aslii57 Kızlar aşılama ile hamile kaldım bu güne kadar her gün çok kasık ağrım gaz sancısı goguslerde ağrı oluyordu. Bu gün nedense ağrılarım geçti gogusumde yumuşaklık var neden böyle olur kötü bişey mi acaba ? Kanamam leklenmem falan yok Allah’a şükür
Kediannesi1 aslii57 aşılamada vücuda bir sürü hormon yükleniyor dolayısıyla belirtiler başlıyor ama hormonlar azaldıkça belirtiler azalıyor 6-7-8 haftalarda tekrar başlar he bakarsınız başlamaz öyle rahat gider ne güzel hayırlı olsun inşallah 🥰
aslii57 tazeanne123_ benim kasik ağrım gaz ağrım cok oluyordu aşılamadan da kaynaklı heralde ağrılarım biraz yoğundu bu gün birden kesildi gibi oldu