Merhaba,22. haftadayım.İki gündür bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sanki.Bazen çok ufak bir şey hissediyorum ama emin olamıyorum onun hareketi olup olmadığındn.Bu kadar uzun hareket etmemesi normal mi? Ya da ediyor da ben hissetmiyor olabilir miyim? Var mı bu durumu yaşayan?