Ruhengiz29 kesinlikle şükret 😄 bir önceki gebeligimde 10.haftada kaybettim ama o zamana kadar sadece duygusallik uyku hali yaşadım 2 defa da midem bulandi o da hafiften 😄 bunu herkes biliyodu şimdi hamileyim sanırım nazardan maşallah her şeyi yasiyorum😄 ufacık iş yapsam belim kopuyo, uzun süre otursam bile belim agriyo sürekli yatıyorum, mide bulantim oluyodu dün tam 12.haftada kusmayı da yaşadım çok şükür 😄 sürekli ağlıyorum, acı çekiyorum, midem bulanıyor, buzdolabini acarken nefesimi tutuyorum, bulasik makinesi kokuyo saatlerce havalandirmadan hicbir sey yapamiyorum,hem açım hem yemek istemiyorum berbat haldeyim ama huna da şükür. Yani inan belirti olmaması en iyisi canım şükret 😄