Tbayram Kızlar kızım için başvuru yapmıştım aradılar. Bildiğim bir yer olan otel de çekim yapılacakmış. Sizce gitmeli miyiz? Telefonda sordum bir ücret ödeyecek miyiz diye hayır dediler. Ama kafam karıştı şimdi olsanız ne yapardınız?
gamzecgr Tbayram ajansı araştırmanız lazım googledan yorumlardan zaten karar verirsiniz güzel bi yerse katalog çekimi için çok arıyorlar sonradan firmalar beğenince müşterimiz var ajansı sahibi ordan konuya hakimim
Yenibirannee Tbayram basvurduysam giderim tabiki 🤣 yaninizda esinizde olsunn ama bence ay ben heycanlandim nedense 🥰
Eflinnisa Tbayram bende oğlum için başvuru yaptım 2 kere görüşmeye gittim farklı ajanslarla banada telefonda ücret yok denildi ama ikiside ücret istedi ve kesin oynuycakta denmiyor biz beğendik ücreti ödersin yönetmenlere gösterecez ordan seçilecek denildi 2 senelik sözlesmen okuyor o ajansla ücreti ödersen
Tbayram gamzecgr Numaraya baktım ama çok fazla bişey bulamadım. Sizin bildiğiniz güvenli bir ajans var mı?
gamzecgr Tbayram https://cactuscastagency.com/ Eski bi ajans güvenilir babam web tasarımını falan işlerini yapıyor yıllardır ama Izmir’deyiz siz nerdesiniz bilmiyorum da yine bir bakın
Tbayram gamzecgr Teşekkür ederiz biz bursadayız ama başvuru yapıyım yine de belki Bursa da deneme çekimi vs olur
Tbayram Yenibirannee Bende ilk aradıklarda çok heyecanlanmıştım. Kızıma çok güzel bir anı belki de güzel bir kariyerin ilk adımları olacaktı ama sonradan kuşku düştü içime arıyorum hep meşgul gitmeyeceğim. 🤷🏻♀️