Vntass Kızlar kan verdiğimde 2.30 çıktı daha önce böyle bir değerim çıkmamıştı doktor olabilir daha çok çok yeni olabilir kan testini yenileyelim dedi 2 hafta sonraya gebelik testim de ilk çook silik çıktı 5 dk sonradan böyle oldu betası böyle çıkıp hamile kalan var mı? [https://hizliresim.com/upload-success](https://)
selcan11 Vntass çok çok yeni olduğu içindir. Bekleyip testi tekrarlayın. Hayırlısı olsun inşallah. Stresten uzak durun bu aşama çok stresli malesef
Bebegim3444 Vntass markası artimed test ise farklı bir test ile yapın. Değer iki bile olsa artimed de pozitif cikiyor. İnsallah guzel sonuclar alırsınız
Tklc Vntass canım 2.30 doktorun dediği gibi yükselme ihtimali olan bir değer eğer kan verdiğin gün 2 gün geçtiyse tekrar verebilirsin bu sayede net belli olur aynı yerde vermeye dikkat et laboratuvar değerlerinden dolayı Farklı sonuç çıkar diğer türlü
Vntass Tklc doktor 2 hafta daha bekle demişti yani ilk çocuğumda zaten 7 haftalıktı öyle öğrenmiştim çünkü ben 20 günde falan geçse testte çıkmıyordu ilk çocuğum