Kızlar post açmıştım sabah 14 haftalık cinsiyet öğrenir miyim diye. Çoğu kişi evet dedi ve gittiiimm🥹 bi kızım var🌸bu bebeğim de kızmış🌸 sağlıkla doğsun inşallah. İlk bebeğim de 19 haftalıkken devlet erkek demişdi 20. Hafta da özele gittim o kız dedi. Bu defa özele gittim sonradan değişmesin diye. Sizce değişir mi? Erken mi? Doktor kız bu dedi. Yanılmalı da konuşmadı. Bana kız isimleri önerir misiniz ❤️🌸