Pamuk Merhaba kızlar serklaj için 15 eylüle gün verildi.Sabah gel dedi doktor. Tedirginlik var tabiki nasıl oluyor,uyutuluyor muyuz,ne kadar sürüyor sonrasında ağrı acı varmi? Merak ediyorum bilgi verir misiniz?
myangelson Pamuk ayyy hadi bakalım hayırlısıyla ol serklajini hamileliğin güzelce ilerlesin 🤩🤩 ben 2 kere oldum biliyorsun birinde sedasyon ile uyutuldum birinde spinal yapıldı spinal olanda çok ağrım oldu ama acil serklajdi tabi haftası büyüktü o yüzden ağrım oldu benim. Çok kısa süren bir işlem çok çabuk bitmişti bende çok korkmuştum ilk girdiğimde ikincisinde biraz daha sakindim
Sara-2007 Kecmis olsun Omceliçle korkmayin stres yapmayin,inse allah saglikla bebeginizi kucaginiza alirsiz.bende olduç.16haftamda.evet uyutulucaksiniz.hic bisey hissetmiyor unsan.bir iki saat ben dinlendim eve geldim.1 hafta yalnizca tuvalete kalkdim.sonra yavas yavas ayaklandim.ama bende kisalma oldu cok haraket olmazmis
Sara-2007 Pamuk oldu ama az oldu oda agri kesici fitil kullandim kecdi az az kanama olabikir kokmayin.1hafta normal
myangelson Pamuk ona genel de denmez ya sadece sersemletiyorlar seni hamile olduğun için anestezi verilmiyor daha ameliyattan çıkmadan uyandiriyorlar ben iyi uyumuşum en son biri tokatliyordu beni 😂😂😂😂 sonra odaya çıkarttılar birazcık kafam güzeldi doktora çişim var benim diyordum 😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hnd3535 Pamuk yaklaşınca gene anlatırlar. Bana gece 12den sonra yeme içme kesilecek dediler 8de hastanede ol dediler gider gitmez aldılar hemen ameliyathaneye. Girmemle çıkmam 30 dk bile degildi odama geldiğimde uyanmıştım baya. Sonda flnda takılmadı. 2saat sonra bişeyler iç demişlerdi iyi hissedersen çorba yoğurt gelicek dediler. 2.5saat sonra içtim çorbayı. 3 saat sonra da hemen hemen tuvalete kalktım
myangelson Pamuk canım benimki acildi doktora muayeneye gittim hastaneye yatırdı 1 gün ilaçlı denedi ertesi gün çubuk kraker yemiştim muayene etmişti baktı olmuyor dikiş aticaz ama birşey yemişsin neyse yapacak birşey yok demişti 😅😅 acil olduğu için aç degildim ama çok tok da değildim ortaydi. Tabi aç olmanı isterler büyük ihtimalle
Hnd3535 Pamuk ilk gün ağrım ve pıhtılı kanamam oldu 2.3.gün artık akıntıyla bulanık şekilde geldi sonra kesildi doktor 1hafta kadar olması normal demişti. Ağrıda günden güne azaldı şükür. Sizde bir an önce olup rahatlayın Ben çok korkuyordun hiçte korktugum gibi degildi
Pamuk Hnd3535 15 eylüle gün verdi sabah gel yapalım 1 gece gözlem altında tutacağım dedi. Bebeğim icin aynı acıları yasamamak için tedbir amaçlı olacağım. Ama insan merak ediyor süreci.Cok teşekkür ederim 💜
Hnd3535 Pamuk 15 ine kadar tekrar görüşürsünüz harelde doktorunuzla. İkili test istemişti sonucuna göre dikiş atıyorlar.ben fetal dna yaptırdım ikili fln uğrasmamak için. Sizden de ister belki. Gene gidince sorarsınız sorularınızı. Ama hiç kafanıza takıp büyütmeyin öyle kendinizi üzcek bişey degil kolay bir işlem artık bu işte uzmanlar için. Sizinde güzelce geçsin inşallah
Pamuk Hnd3535 Ben 2li test yaptırmayacağım. Doktorda zaten dedi kilom ve yaşım olduğu icin risk çıkar hamileligin zehir olur dedi.Detayli ultrasonda hersey belli olur dedi.Hayirlisi olsun💜💜
Hnd3535 Pamuk hımm anladım hayırlısı olsun rabbim sağlıklı evlatlar ve güzel gebelikler nasip etsin 🌺