Kızlar bir haftadır şekerimi ölçüyorum bugün onu göstermeye geldim 34+1 im, nst çektir sonra gidebilirsin dedi doktor, nst de sancı çıktı, serum verdiler yeniden nst ye girdim ama hala sancım var beni bugün burda doğurtturacaklar galiba 😂😂😂 özellikle de kadın açılmam var mı diye baktıktan sonra daha da arttı hem sıklığı hem ağrısı 🤦 nolur dua edin bize, gelecekse de sağlığıyla gelsin ama bence az daha beklesin erken daha çok yani hem istiyorum hem istemiyorum 🥲 bir de sezaryene alacaklar o daha da can sıkıcı 😢 hayırlısı neyse o olsun diye nolur dua edin sizden tek ricam 🙏🙏